Monday, May 25, 2009

Aku, maknyah dan ...(18sx)

Categories:

"rezeki itu ada di mana-mana, tapi cara mendapatkan rezeki itu yang di nilai".

hmm mungkin itulah ungkapan yang sesuai untuk aku ungkapkan pada entri ni. Bukan niat aku nk herdik sesiapa cuma mahu membuka ruang benak hati untuk cerita pengalaman saban usia aku menlihat kerenah mamat yang di gelar ah pok @ maknyak.

Last week aritu aku blik la kampung tuk berjumpa famili aku kt taiping. Da lame x blik. Dan tiap2 kali aku blik, mlm minggu aku sering ke tempat ni. tempat yang menjadi tempat kunjungan ku dari from 5 dulu.Tempatnye ialah "taman alathamby". Tempat berhimpunnye maknyah2 tersohor peringkat taiping. Aku bukan buat lawak, tapi seyes klu tgk nyah2 tu memang kalah awek2 melayu kta. Sangat cute dan sangat ramping. Tak keterlaluan klu aku ckp cik gf aku pn kalah.

Disini bkn aku nk megah2 sgt tentang maknyah tu, cume nk story dialog aku dengan maknyah bila aku cuba tuk 'book' maknyah ni..actly bkn niat ape pn, just nk tawu bape diye charge je. Im straight OKE! actly aku naik kete berempat dan sume laki2 oke. then park kt tepi 'aweks2' tu..

"hai sayang" sapa ku kepada nyah yang sungguh cun.

"abang nk seround bape syg charge?"..tny trus tanpa ayat bunga2. aku tawu dorang pn xperlu di ayat. jnj poket berisi bangg..

"hai..satu kepala rm40 bang. dua kali pancut." jawab nyah tu dengan selamber. owh ni offer yang paling murah yang penah aku dengar coz sebelum ni sekali je. (yang aku dgr dri org len oke!)

"ala sayang, abang ade rm10 je ni..kawan abang pun same. xpe kami main breast ke, x kaco yang bawah"..pancing ku kalau dapa tawar menawar.

"tak boleh bang, ni da ckup murah. I x boleh kasi murah lg"

"kalau i kasi murah nnt client i lain marah. dorang bayar mahal..so i bg same rate je. U nk atas bawah pun boleh, i layan sume"..

waaa menggeletar gak lutut aku time diye cakap cmtu..aku x penah langgan nyah pn dan x akan oke! Dalam tawar-menawar tu, ade gak aku belai pinggang diye. haha giler tul. dri suke2 trus mcm ade kegairahan di situ. tp aku kuatkan iman.

"ala sayang, abg xde duit ni..boleh la. sayang ngan abang pn nk kire." ayat cube nk tawar lg sekali..

"x bleh bang"..dengan kecewa nyah tu blah dri kami tanpa tinggalkan name kt aku pn..

dan ku cuba panggil berkali2 pn diye enggan datang. dan aku pn berlalu dri situ.

just aku perasan banyaknye pelanggan yang menunggu giliran di situ. Pihak berkuasa pn da malas nk rush kot sbb xde effect pn.Tapi malam muda mudi aku x abes disitu ade. tp bukan dalam entri ni kot.

p/s: i hope my gf dont mind coz im still luv her and im still straight OKE! klu korang nk amek nyah jangan lupe bli kondom oke coz customer dorang tu ade india ngan cine..hehe


Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

3 Response to Aku, maknyah dan ...(18sx)

Anonymous
May 26, 2009 at 6:39 PM

weh...giler ah citer ko...

May 26, 2009 at 10:06 PM

oo..da straight da ko..hahahha...guwau2 jerkk...

May 28, 2009 at 1:39 PM

ngn maknyah pn nak stim ke napi? hahaha