Thursday, May 21, 2009

Satu cerita dua bahasa

Categories:

Time aku boring kt ofis arini, aku pun ushar la internet. Memang kelaziman aku ni minat melihat foto-foto yang miraculous. Aku teringin sangat nak gune sendiri camera dslr tu. Oleh sebab terlalu minat, so aku ade amek satu foto ni.

Ikhsan dari fotographer azim yang aku kutip dari fotopages. Cakap banyak pun tak gune. So enjoy this foto yang aku dah ubah mood dan tacap skit2. Check dis out!


ni picture asal yang memang menarik


ni pic yang aku dah ubah sikit mengikut citarasa aku


Pic ni sebenarnye di ambil time tengahari yang redup disebabkan oleh lindungan awan. Dan suasana kt situ pn aman. So aku da ubah seperti baru lepas hujan dan suasana macam di kota London.

Aku cube tonjolkan silauan matahati tu dan kaburkan bangunan kt depan. Then aku gelapkan skit supaya nampak cam mendung. Pastu aku tambah color biru skit tuk memastikan ianya bukan tengahari, tetapi petang yang baru lepas hujan.

Aku tau mesti banyak kelemahan lagi. Tapi ini bukan menggunakan adobe photoshop pn. Cume menggunakan gadget dari google. Tapi yang pasti bila aku dah ade camre tu nanti, pastinya sume ni akan jadi bahan eksperimen aku nanti. Okelah jumpa di lain entri ok.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Satu cerita dua bahasa"