Wednesday, May 13, 2009

KETE NaD kne SAMAN!!!

Categories:


12 march 2009, means semalan, nad ade dapat satu surat. baik cun pny surat. kepala surat tu dri JPJ.. Ingatkan surat tawaran keje ke ape. Sekali kuar surat saman da.


Tapi yang menariknye surat tu bertarikh 13 march 2009 mean arini, but tarikh kne saman 28 february 2008. maknenye saman tu da setahun lebih bru diye kuarkan notis tu. Bayangkan betape lemahnye pentadbiran JPJ (umumnye goverment) buat keje. Yang itu aku x heran la. yang bestnye dalam saman ni siap nk tawu name, alamt ngan ic pemandu lg. pergghhh.. ni nk wat suspect amende ni. Siut jek.



Nasib baik la bkn aku or nad yg bw kete tu. Actly amir yang pinjam kete tu sbb nk antar awek diye g airport sepang (KLIA). Aku pn ngan terpakse kol la amir coz nk claim duit saman ni. Dalam ati klu amir x ngaku, kne aku la yang kne kuar duit poket. sebab time tu amir mntk permision aku nk pinjam kete. ni zaman duduk kt UKM lg. Tp tgk gaye cm diye je nk byr.

Saman sepatutnye RM300. tp ade kompaun, jd la RM100 je. Kire orait le tu kan. Hope lepas ni jgn dah le kasi org pinjam kete kt sape2. korang akan dapat byk mslh nnt. Wlu urgent mane pn jgn la kasi k. melainkan org tu nazak nk mati. Takat awek merajuk tu small matter je beb!

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "KETE NaD kne SAMAN!!!"