Tuesday, June 23, 2009

Categories:

Weekend lepas merupakan antara weekend yang paling busy dan paling memenatkan. Aku bukan nak mengeluh disini, tapi aku just nak bercerita tentang pengalaman aku.


Aku sebelum ni time masuk U, semua terhidang di depan mate. I means kolej, yuran, penaja, and all kind of that thing. Tapi baru dis week aku hantar gf aku daftarkan diri untuk buat master di UITM Shah Alam, ada banyak giler dugaan.




1st thing is nak cari rumah sewa. Owh seksa ya amat. Berbeza sangat dengan UKM. Bagi aku UKM lg better dari segi kolej. Bukan aku nak bangga sangat dengan ukm, tapi i just give my opinion je oke!. Kalau di ukm bab duduk kolej memang takde masalah la. Kalau korang tak aktif pun stil boleh dapat kolej. Aku tak tipu beb. Paling bangang pun dapat kolej zaba' yang agak mahal. Tipu la kalau ade yang cakap kolej kat ukm penuh. Aku rase yang cakap macam tu sebab taknak cari or memang tak layak duduk kolej mane2.



Anyway, episod mencari rumah sewa ni dimulakan dari satu bus stop ke satu bus stop. Ini memang wajib lah. Kalau ade yang jiwa busuk bangkai tu, mahu dikoyaknye iklan tu. Biar takde saingan.



Then time tu alhamdullih dapat la satu number ni, owner name liza. Kitaorang kol and decide to meet la. Nak tengok2 rumah mcm mane.Then cik gf pun setuju tinggal kat situ. Itupun setelah penat berdiskusi sekian lame.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to " "