Thursday, June 4, 2009

Aku bergerak solo

Categories:

Aku sekarang da tukar front page aku. Its mean sekarang aku dah bergerak solo dalam penulisan blog ni. Aku rasa lagi enak macam ni sebab aku x perlu terikat dengan sesuatu topic. Terasa macam baru keluar dari band then wat album solo.

Album solo aku ni aku kasi name 'LELAKI REBEN HIJAU'.

owh kenape aku amek name yang pelik macam tu? aku aku jelaskan di kemudian hari..

Aku cume nk cite pasal peminat or pembaca blog yang yang pendiam. Aku dulu pun macam dorang jugak, suka baca blog tetapi tanpa meninggalkan setitik kesan kepada blogger tersebut.

Ape yang aku maksudkan, semalam sebelum aku balik keje, aku ade la refresh blog aku ni. Amatlah terkejutnye aku apabila aku lihat ade 14 orang tengah view page aku pada waktu dan masa yang same. Ini 1st time aku dapat pengunjung yang bagi aku cukup ramai. Maklumlah, aku pun baru lagi dalam penulisan maya ni.

Cume bila dorang bace blog, then leave macam tu aje. Tanpa tinggalkan ape2. Cume gadjet pengesanan pengunjung aku je yang dapat kesan dorang tu.

Aku cume terkadang terasa seperti aku keseorangan je kat sini. Tapi x mengapa kerana aku menukil disini hanya kerana hobi dan minat aku saja, tanpa mengharapkan visitor untuk membaca apa yang aku garabkan.

Anyway, come on reader!! show yourself in this cyber world !!

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

1 Response to Aku bergerak solo

June 4, 2009 at 12:39 PM

smart r header ko beb...ley laa tlg edit2 pics tunang aku nti...huhu....ekk napi ekk..ekk..