Tuesday, November 3, 2009

Vacation In Malacca

Categories:


Tak pernah rasenye lagi aku buat trip yang di panggil 'Vacation'. So berbekalkan duit simpanan yang ada aku mencoba untuk buat trip aku sendiri. Location mudah aje, bandar Melaka. Bagi kebanyakan orang, tempat ni biasa. Dan mungkin ramai yang dah ratusan kali melawat. Aku akui semua tu, tapi bagi aku tak salah untuk 1st vacation aku buat tempat yang familiar ngan kawasan pelancongan.

Seperti kata perpatah lama, permulaan setiap sesuatu pasti ada cacat celanya. Owh dan trip aku ini mmg terlalu banyak cacat dicelanya. Bermula waktu bertolah sehinggalah struktur asal plan terpaksa dirombak sepenuhnya disebabkan masalah teknikal.

Mood vacation pun rasenye berubah skit tapi dapat disesuaikan pabila sampai time dinner mood kembali ceria. Happening!! Makan di UMBAI..Delight! ...pic will be uploaded soon.. will be continue..

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Vacation In Malacca"