Tuesday, October 13, 2009

Non-stop work!!

Categories:

Masuk hari ni dah 2 minggu lebih aku non-stop kerja macam orang gila. Masuk kerja pukul 8am blik kul 12..perghhh. Kalah mat kilang sey.

Cume aku tak berape kesah sangat sebab aku pun baru je keje situ dan aku pun dah diberi tahu aku akan kerja macam tu. Tapi bukan selalu la, kadang2 je bila ade projek besar.

Cuma terkadang aku busy ngan kerja, biasalah terabai sikit la komitmen kat cik gf aku tu. Dan sampai kepada satu tahap diye diye jadi tensen dan marah aku kerja macam tu. Tapi aku dengan lantas berkata:

"Ala ni baru sikit, belum jadi bos lagi. Mesti nanti selalu outstation gi oversea"...

haha ayat itu seolah2 jenaka je, cuma jauh dalam hatiku itu adalah doa yang aku ingin nyatakan..
Amin..

malam ni nak tido puas2, tu pun lepas kol cik gf la..tapi klu gaduh mau smp 3am baru settle..aduhaii

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

1 Response to Non-stop work!!

October 13, 2009 at 9:11 PM

sabau jekk..dpt bonus jgn lupe blnje ktorg..ko duk hntian kjg ktne??