Tuesday, February 2, 2010

2 Dalam 1 ...

Categories:


Semalam merupakan antara hari yang 'busy' dalam hidup aku. Mane tidaknya, dari siang sampai malam penuh dengan aktiviti yang meletihkan. Tapi yang paling penting aku enjoy tentang ape yang aku buat.

Tapi kali ni aku just nak share beberapa perkara menarik yang sempat aku simpan dalam memori otak aku. 1st sudah tentulah penangan Manu vs Arsenal. Actually aku ni bukan fans kepada both club pun. Cuma aku kecewalah dengan permainan tu. Aku ingatkan sengit tahap gaban la. Tapi hampeh je Arsenal main. Aku harap-harap sangat match tu seri. Tidak2 pun Manu kalah ke. Hampeh betul.

Tapi dalam kebosanan tu aku ade la terpandang satu article kat dinding mapley tu. Ade satu perkataan yang menarik perhatian aku sebenarnye. Di sini aku nak kongsikan beberapa ayat yang menarik.




"If someone feels that they had never made a mistake in their life, then it mean they had never tried a new thing in their life"..By Albert Einstein










"Never break for things in your life-trust, promise, relation & heart because when they break, they dont make noise but pains a lot"...By Charles








"If you win, you need not explain... but if u lose, you should not be there to explain"...By Adolph Hitler.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "2 Dalam 1 ..."