Tuesday, September 22, 2009

Aduh kalah lagi!!!

Categories:

Dah macam ape je aku rasa harini, tensen, bengang, lemah, ngantok, pandet kate sume ade la.. Mau tak nye, Liverpool kalah lagi ngan Florentina. Masuk ni dah 3 kali Liverpool kalah. Aku tak pasti la kat mane silapnye. Tapi jujur aku cakap, gaya serangan tak meyakinkan langsung.

Aku salah seorang peminat bola sepak yang universal. Mean aku akan tengok bola tak kirelah sape pun lawan, janji ianya bola sepak.So aku dapat agak tengok ade yang tak kene dengan liverpool sekarang ni. Pada aku jentera serangan dah tajam, tengah pun oke dan pertahanan lagi la cun. Cuma salahnya kat chemistry mungkin. Xde idea yang kreatif dari tengah.

AHhhh tensen je. Masuk ni dah 3 kali kalah. Abes la impian nak rebut tahta. Cuma aku sebagai seorang yang teguh kepada liverpool, aku tetap menaruh harapan tinggi..

"YOU WILL NEVER WALK ALONE"

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Aduh kalah lagi!!!"