Thursday, July 2, 2009

Vacation to Zoo Taiping

Categories:


Hujung minggu lepas aku sekeluarga melungkan mase melawat zoo taiping yang kini sudah dinaik taraf menjadi Zoo safari night. It's mean ianya boleh dilawati siang dan malam. Harga tiket bagi dewasa hanya RM12.00 untuk dewasa dan RM8.00 bagi kanak-kanak.

Dan dagi mereka yang tinggal di kawasan berhampiran, potongan 30% akan diberikan. Ayuh lawati taiping.. 'ZooMm malaysia, banyak untuk dilawati'

Tetapi time aku pergi kesana, time tu da mendung nak hujan. So aku agak kecewa lah sikit sebab speedlight camera aku ni low skit. Aku tahu result picture nanti mesti bad. Ditambah dengan hujan, owh sedih betul.
Penat jugak aku cari setting yang sesuai kerana di dalam zoo tu da gelap sangan, ditambah dengan keadaan hutan tropica lagi. Bertambah gelap le.

Oke sini aku post picture yang tanpa di edit untuk tatapan korang. Enjoy!


bagi yang penat, boleh menaiki tren. Free of charge oke!

ditepi kandang rusa..


Binatang ni namenye CIPANZEE!!




Ini lah namenye Baboon tangan putih. Yeke?



my lovely mum..

































owh aku da malas no komen pictures tu. So aku biarkan tanpa spasifikasi untuk direnungkan bersame. Semoga berjumpa dilain entri ya!


Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Vacation to Zoo Taiping"